Reksio Wiki
Advertisement

Żuczki wraz z resztą postaci

Żuczki
Robal1.gif
Jeden z żuczków jako avatar na forum PR

Rasa:

Żuki i inne owady

Miejsce zamieszkania:

Wyspa Skarbów, Kurakis

Wystąpili w częściach:

RISP, RiU, RiC, RIWC, RIKN

Liczba:

2-3

Żuczki (znane też jako robaczki) - postacie trzecioplanowe, często powracające w serii Przygody Reksia. Jest ich trzech: czerwony, zielony i różowy. Raz są małe, raz są duże.

Robal2.gif

Historia[]

RiSP[]

Robaczki zadebiutowały nosząc skrzynie w intro RiSP. Ze skrzyni wyskoczył tytuł gry.

Robaczki miały ważną rolę w ostatnim epizodzie gry. To właśnie one dostarczyły zastępcy kapitana list od Kapitana O'Gryzka. Dzięki temu ocalili Czarne kury, Piratów, Kapitana O'Gryzka, Reksia i całą resztę.

RiU[]

Robaczki w RiU mają inną rolę niż w innych grach. Tutaj są oni rywalami Kretesa w wyścigu o różę pustyni na Kurakisie i najlepszymi jeźdźcami galaktyki. Widzimy też, że mają ze sobą trzeciego, różowego towarzysza, który stoi z założonymi rękami czym przypomina trochę J.P. Kretiena. Ten trzeci nie pojawia się jednak w kolejnych częściach.

RiC[]

Występują w ratuszu w Magixie, gdzie wraz z wielkim chomikiem Dieselem i rekinem biegają od drzwi do drzwi niosąc mapę w niedostępnym dla gracza korytarzu.

RiWC[]

Wystepują one w outro, kończąc pierwszą część napisów końcowych.

RiKN[]

W RIKN można zobaczyć na Plaży leżące robaczki. Być może są to one, być może to ich przodkowie. Ponownie widzimy je na podwórku, w outro.

Ciekawostki[]

  • Niektórzy podejrzewają, że żuczki są Głosem lub jednym z jego wspólników.
  • W RiSP ich odgłosy wydają Krzysztof Hrynkiewicz i Tomasz Jachowicz.
  • Ich posąg widoczny jest na Uniwersytecie Magii podczas walki z Drobiem Chaosu. 
Advertisement