Reksio Wiki
Advertisement
Bianka
Bianka.png
Avek z RIMS LE autorstwa AdamaMaga

Rasa:

Kret

Miejsce zamieszkania:

Rynek, Poco Pane

Wystąpił w częściach:

RIMS, RIMS LE i CoS2

Ranga/tytuł:

sprzedawczyni buraków i 1 cebuli

Bianka - kretonka, która stawia na biznes. Sprzedaje buraki na rynku. Pochodzi ze wsi, o czym świadczy pomarańczowa chustka na włosach. Ubiła z Kretesem świetny interes i od tego czasu jej asortyment zwiększył się o cebulę. Prowadziła biznes "Buraki Bianki". W CoS2 jest typem "Za komuny było lepiej".

RIMS[]

Bianka prowadzi biznes "Buraki Bianki" i posiada własny firmowy stragan na Rynku. Prowadzi handel wymienny co oznacza, że nie przyjmuję pieniędzy a można u niej płacić innymi przydatnymi rzeczami. Kretes kupił u niej buraka dając jej cebulę w zamian, robiąc według niej dobry interes. Tak właśnie do jej asortymentu dołączyła cebula.

Stragan Bianki i ona sama

Ciekawostki[]

  • Kretes kupując buraka powiedział: Czy mógłbym wymienić tę oto cebulę na jednego z pani soczystych Buziaków, eee... buraków
  • Po ubiciu interesu z Kretesem zrobiła szyld z napisem "New! Onion!" co oznacza "Nowość! Cebula!" Wykonała go czerwonym sprayem, który później posłużył Kretesowi do wyburzenia ściany więzienia.

Miasto SeKretów 2[]

Epizod 1[]

Po "wyprowadzce" Burmistrza, Bianka musiała "ulepszyć" nieco biznes. Zaczęła produkować różne rzeczy z buraków (np. słynny Czar Pokopane). Niestety, nie dała Kretesowi buraka, ponieważ uważała, że jest on "założycielem nowego systemu ucisku". Jak się okazało, tęskni za czasami Republiki Batatowej i sądzi, że Burmistrz był bardzo kreci jak na szczura.

W międzyczasie, Kretes postanowił założyć Związek Zawodowy dla Sergia. Potrzebował jednak symbolu oraz członka, który by płacił składki. Po rozmowie z Bianką i poprzyklejaniu plakatów w całym mieście, Komandor otrzymuje buraka oraz Bianka postanowią zostać członkinią Związku Zawodowego (nie ważne, że sama się zatrudniła).

Później za świecące grzybki daje Kretesowi Czar Pokopane, a ten daje go najpierw Ctuluhulu, a następnie używa do obudzenia starożytnego potwora...

Advertisement