Reksio Wiki
Advertisement
Kapitan Maldurf von Kretoff
Maldurf.png
'

Rasa

Kret.

Wystąpił w częściach:

RIU, RIC, RIWC, RIKN, RIKWA

Ranga/tytuł:

Kapitan

Od lewej, J.P. Krettien, Maldurf, Kretes

Krettof.jpg

Kapitan Maldurf von Kretoff to członek kretońskiego ruchu oporu. Poznajemy go w RiU.Znamy jest z tego że dzięki niemu Ruchu Oporu ma przewagę... i nie.Po upadku Kuratorium żył z resztą Kretonów na Kuranie.

Historia[]

Przed RiU[]

Nieznamy wiele o jego przeszłości.Był członkiem Kretońskiego Ruchu Oporu, to dzięki niemu organizacja miała przewagę nad Kuratorium (no i czasami była z dala).

Pewnym momencie wraz z innymi Kretonami został pojmany i trafił za kratki.

Reksio i UFO[]

Kretes dostał zadanie od Molly by uwolnić Kretonów.Po odarciu do więzienia Kretes spotkał się z nim i wraz resztą uciekli z więzienia.Potem pracował (lub dokańczał) projekt "Odkurzacza", jednak była jedna wada: Nie można było go wydostać.Kilka przygód Później Reksio i Kretes użyli Lebiotki by zmiejszyć pojazd.

Podczas Misji Reksia pojazd Maldurfa powiększył się w kieszenii i Kretonii musieli go wydostać.

Po wielu problemach udało się dolecieć do Jaja, wraz J.P. i Kretii'm odkurzali jajo i jednocześnie uratowali kury.Po zakończonej epocę, Reksio wraz Kornelkiem wyruszyli podróż na ziemię na Maldurf żegnał ich.

Reksio i Czarodzieje[]

Maldurf wraz Kretonamii, czekał na Makaron, z nudów zaczeli analizować ofertę, zaś on nakońcu powiedział: "Dobra.Gdzie ten Makaron".

Reksio i Wehikuł Czasu[]

Pojawił się w wpadkach jako członek Hiszpańskiej Inkwizycji.

Reksio i Kapitan Nemo[]

Pojawia się wraz Kretonami oraz Blubbem, dyskutują oni o endżinie oraz o wynalazku Starożytnych Kretonów, później przez uderzenień młotkiem dostali się do XIX w.Kiedy Kretes przechodził, po prosili oni o jego pomoc.Z początku Kret nie chciał jednak powiedzieli że dostanie w zamiań bagietke.

Po wypełnieniu zadania, On i cała czwórka na jedli się bagietką a Kretes kontynułował zadanie...Odszukać Holmesa.

Wszystko o nim[]

  • ma jak każdy członek KRO beret i płaszcz
  • ma ciemne okulary
  • bardzo lubi lizać i podrzucać lizaka
  • ma zdolności majsterkowicza

Ciekawostki[]

  • Pierwotnie miał mieć na imię Maulwurf (niem. "kret"). Nazwę tę wymyślił Bartłomiej Brosz, jednak w wyniku pomyłki Krzysztofa Hrynkiewicza, która wyszła na jaw dopiero po nagraniach, von Kretoff został Maldurfem.
Advertisement